Boktips: lyckan, kärleken och meningen med livet

Den här boken av Elizabeth Gilbert har några år på nacken, men jag har inte läst den förrän nu i sommar. Och det var en riktigt fin läsupplevelse; underhållande, välskriven, med en dos andlighet och en genomgående positiv känsla. Rekommenderas varmt!


4 kommentarer on “Boktips: lyckan, kärleken och meningen med livet”

  1. Vilken intressant blogg! Skall besökas igen! Av det jag läst hittills verkar vi dela en hel del tankar och åsikter. Kolla gärna in min blogg. Länk finns under webbplats.

    Ha en fin dag!

  2. Milea skriver:

    Jag älskar den boken!
    Uppföljaren kan man dock låta bli (jag kan avslöja how the love story ends if you wanna know anyway)


Kommentera

