Fint!

Det här fina trafikljuset finns i en korsning nära huset där jag bor. Jag blir så glad varje gång jag ser det.


7 kommentarer on “Fint!”

  1. Anna skriver:

    Vilket underbart stoppljus! Fler sådana tack!🙂

  2. jennhart skriver:

    Vad underbart! =) Då skulle jag b.i glad och le varje gång jag gick över det där övergångsstället, även om det blev rött, för det blir ju ett Hjärta =)

  3. Karro skriver:

    Å, jag vill också ha ett sånt trafikljus! Skulle behövas i centrala Uppsala där stämningen mellan bilister, cyklister och fotgängare är lätt krigisk. Så mycket gladare många skulle bli om trafikljusen log mot en🙂 Man kanske borde göra en stencil och ge sig ut… Vem skulle kunna bli arg?


Kommentera

