Jag samlar på inspiration

Har ni tänkt på hur många fantastiska människor som finns därute? Människor som lever utifrån sitt hjärta, som inspirerar och påminner en om hur underbart märkligt och magiskt livet är. Som vet att de har en talang och har förmågan uttrycka den på sitt alldeles egna sätt, precis som vi alla har kvaliteter som ingen annan har och som ingen annan kan uttrycka på just vårt unika sätt.

Jag älskar att läsa mina favoritbloggar, att bli undervisad av mästare, att få ta del av andra världar genom konst, att arbeta med någon som har tänkt precis de där tankarna som jag också har, men inte kunnat sätta ord på, och skapa något tillsammans, se varandras unika talanger och lyfta varandra till nya höjder!

Det finns så många underbara inspirerande människor… och du är en av dem.


3 kommentarer on “Jag samlar på inspiration”

  1. Milea skriver:

    Jom men jag håller med om allt ovan nämnt. Varenda ord!

  2. harmoniamaria skriver:

    Åh va fint! Jag tänker också ofta sådär… samlar på inspirerande människor!! Kram

  3. Och ni är båda källor till den inspirationen!🙂


Kommentera

