Livet

Ni vet, jag älskar ju att maximera min hälsa och välbefinnande genom att äta bra, tänka bra och känna bra, och lära mig allt möjligt om allt möjligt.

Men vet ni, ibland glömmer jag bort att att bara njuta och vara lycklig. Ibland är det bästa man kan göra att köpa stans godaste chokladcroissant och njuta av den. Och dansa runt till en glamrocklåt.

”If you’re careful you will never get anywhere, if you’re careless you might.”

Patrick Macdonald

(Och är ni i Berlin och vill ha stans absolut godaste croissant, så går ni hit, ok?)

5 kommentarer on “Livet”

  1. Milea skriver:

    Haha! Underbart!
    Jag fick en sån realitycheck igår när ajg berätta för en kollega om min tre-veckors-detox och han ba: det gör jag i ett halvår varje år. Utan fusk. Då kände jag att sån vill jag absolut inte bli! Chokladcroissanter är en fin tillflykt!

  2. Jennie skriver:

    Åh vad jag ÖNSKAR att jag kunde ta åt mig det där citat IDAG!!
    Jag är snart där – hoppas jag!


Kommentera

