Åh!

Ibland brukar jag skriva upp namn på folk som jag vill jobba med. För ett tag sedan skrev jag i min lilla skrivbok namnet på en helt fantastisk musiker, en man som spelar bas. Han är i den äldre generationen improvisatörer i Berlin och har jobbat med alla superkända dansare. Jag har varit på konserter med honom, och pratat med honom, men inte vågat fråga om han har lust att jamma. Och nu fick jag just ett mail från en kvinna som ska organisera en föreställning på en av Berlins större scener, och hon frågar om jag vill vara med och dansa. Jag läser vilka andra dansare och musiker som ska vara med, och såklart är min dröm-basist bland dem. Oj…!

Så kan det gå när man låter attraktionslagen göra jobbet!!

Ha en underbar fredag alla fina människor! Må era drömmar och önskningar komma till er!

 


2 kommentarer on “Åh!”

  1. Tess skriver:

    Härligt!!! Grattis!🙂


Kommentera

