Hej!

Nu är jag hemma igen! Så trevligt att titta in här och läsa era kommentarer. Det kommer svar när jag har kommit ut på andra sidan jetlagsdimman. Vi har rest runt i Thailand och Laos, vandrat i berg, badat i hav, mediterat i buddhisttempel, åkt båt på Mekongfloden och ätit roliga frukter. Jag har läst massa bra böcker, så det kommer boktips framöver. Landade i morse i ett grått Berlin, men jag håller kvar solen och värmen från den gångna månaden inom mig. Jag drömmer om att i framtiden spendera vintrarna i värmen och somrarna i Europa… tänk vad underbart.


7 kommentarer on “Hej!”

  1. Helena skriver:

    Hejsan, roligt att läsa ettinlägg från dig igen. Det har känts lite tomt på sistone. Välkommen hem!

  2. Abz skriver:

    Blessings and LOVE🙂

  3. Anna skriver:

    Du är inte ensam om den önskan.🙂 Hade nog kunnat tänka mig att bo i ett fruktparadis året om.🙂 Kram, Anna

    • Ja… tänk att ha sin egen trädgård och gå ut och plocka några mangos till frukosten… kanske en dag! Fast jag älskar Europa också, speciellt under sommarhalvåret.

      • Anna skriver:

        Mmm Mango!❤ Jag gillar också Europa delar av året. Tycker att franska rivieran till mångt och mycket har ett perfekt klimat, men gällande stor tillgång på mogen frukt och grönt är det lite för kallt på vintern.


Kommentera

