Jag funderar på….

…om det mest radikala man kan göra i dagens samhälle är

att välja stillhet.


8 kommentarer on “Jag funderar på….”

  1. felicia skriver:

    hej, jag har precis hittat hit och läser nu bakåt och åh! vad jag blir glad, bubblig och inspirerad av det du skriver och gör. underbart. tack och önskar dig en fin dag!❤

  2. jencarl skriver:

    Jag tror du har rätt….:)

  3. Sunkan skriver:

    Håller med 100%! Jag väljer alltid stillhet för att hitta tillbaka till mej, livet och hälsan! Härlig sida du har !


Kommentera

